Friday, September 3, 2010

Merdeka & Grand Iftar


Salam Ramadhan :)

Tukang tulis ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 53 . Alhamdulillah, negara kita masih lagi berjaya mengekalkan kemerdekaan ini . Semoga berkekalan sehingga akhir zaman . Semoga generasi - generasi yang ada sekarang, dan juga pada masa yang akan datang, diselitkan dengan semangat patriotik demi mengekalkan kemerdekaan negara ini . Mereka perlu lah membuang segala anasir - anasir yang telah menjajah minda mereka . Memang betul Malaysia sudah dibebaskan oleh Penjajah British, dan Jepun, tetapi minda pemuda pemudi kebanyakkan masih lagi dijajah oleh anasir - anasir yang tidak sepatutnya . Tepuk dada tanya lah iman .

Tukang tulis teruskan agenda sebenar dengan berkalam tentang Grand Iftar . Grand Iftar telah berlangsung pada 31 Ogos 2010 pada pukul 5.30 petang . Alhamdulillah, kedatangan pelajar Human Science amat memberangsangkan . Tiket Iftar dijual habis . Grand Iftar ini dijalankan di Seminar Hall, CFS IIUM Nilai .

Jutaan terima kasih kepada committe Human Sciences Students Society kerana menjalankan tanggungjawab sebelum Grand Iftar bermula :) . Let's the picture talks :




Master plan : Dibentang kan oleh PM (Khalifah),


Committee HSSS


Hadi dan Khalifah.

Aiman dan Syakir Salman tmenggantungkan poster Grand Iftar


Mesti pembca tertanya - tanya, apakah menu yang ada dalam Grand Iftar HSSS ? Terima kasih kepada Katering Mak Cik :) Menu yang ada ialah :
Sambal Ayam
Nasi Briyani
Arca
Tamar
Tembikai
Air Sirap dan Strawberi





Taking their food :)


Women side :)


Men side :)


Committee (ladies)


Committee (men)

I think thats all :)


1 comments:

Anonymous said...

lme da xjnguk blog ni..rindu zaman kmi buat iftar dlu..rindu nilai,rindu seminar hall..n of coz rindu fochuss...ape khbr ye adik2 sume?
-ex-fochuss 08/09

Post a Comment

IIUM.fm